Tα e-shops oι μεγάλοι κερδισμένοι από την πτώση διαφημιστικού κόστους στην TV

Tα e-shops oι μεγάλοι κερδισμένοι από την πτώση διαφημιστικού κόστους στην TV
photo: pixabay

25 εκ $ σε τοπικά ΜΜΕ κι άλλα 75 εκ $ σε διεθνή ΜΜΕ για να επιβιώσουν στην οικονομική κρίση του Covid-19 εξήγγειλε η Facebook, η οποία ήδη από το 2019 στηρίζει οικονομικά συγκεκριμένα ΜΜΕ με 300 εκ $, για μια διετία.

Η Facebook επιχειρεί με «ενέσεις ρευστότητας» να αμβλύνει την «εχθρότητα» των παραδοσιακών ΜΜΕ (mass media) προς την διεθνή ψηφιακή πλατφόρμα (social media) που την θεωρούν ανταγωνιστική στην διακίνηση ειδήσεων.

Advertisement

Παρά την θεαματική αύξηση τηλεθέασης και συνδρομών σε εφημερίδες (digital εκδόσεις) τα διαφημιστικά έσοδα έχουν μειωθεί κατακόρυφα, δημιουργώντας αντίστοιχες ευκαιρίες για εναπομείναντες διαφημιζόμενους, με αποτέλεσμα η οικονομική βοήθεια της Facebook σε παραδοσιακά ΜΜΕ να διατηρεί θέσεις εργασίας. Θυμίζουμε ότι ο όμιλος ΜΜΕ Gannett στις ΗΠΑ έθεσε σε υποχρεωτική άδεια τους εργαζόμενους με ετήσιο εισόδημα πάνω από 38.000$.

Έτσι οι μεγάλοι ωφελημένοι είναι και πάλι τα e-shops, δηλαδή το σύνολο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αφού οι χαμηλές τιμές στην τηλεοπτική διαφήμιση σε συνδυασμό με την υψηλή τηλεθέαση δημιουργούν, μαζί με τον εγκλεισμό των καταναλωτών λόγω κορωνοϊού, κατακόρυφη αύξηση των on line πωλήσεων και κατά συνέπεια των κερδών.

ειδήσεις επικαιρότητας