Η ΑΙ μετράει τα clicks στα e-shops μόλις παίξει το σποτάκι τους στην TV

Η ΑΙ μετράει τα clicks στα e-shops μόλις παίξει το σποτάκι τους στην TV

Η ψηφιακή πλατφόρμα Leadmark, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence- ΑΙ), ώστε να προβλέπει ακόμη και πόσες πωλήσεις επιφέρει ένα συγκεκριμένο τηλεοπτικό σποτ, καταμετράει εν μέσω πανδημίας ρεκόρ επισκέψεων στα e-shops αμέσως μετά την προβολή του διαφημιστικού μηνύματός τους στην τηλεόραση.

Το νέο παγκόσμιο καταναλωτικό τοπίο που δημιούργησε η κρίση του κορωνοϊού άμβλυνε τις διαφορές ανάμεσα στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (mass media) και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media), οι οποίες τα τελευταία χρόνια είχαν πραγματοποιήσει μια επιθετική «εισπήδηση» στον χώρο της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας όπου κυριαρχούσαν η τηλεόραση, οι εφημερίδες και τα περιοδικά.

ειδήσεις επικαιρότητας