
Παρουσία της υπουργού Τουρισμού, κ. Έλενας Κουντουρά, συνεδρίασε το πενταμελές Επιστημονικό Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης, το οποίο συστάθηκε πρόσφατα από το υπουργείο Τουρισμού.
Το Συμβούλιο προχωρά, μεταξύ άλλων, στην υλοποίηση στρατηγικής για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου.
Οι παρουσίες του συμβουλίου
Στην πρώτη αυτή συνεδρίαση, συμμετείχαν, μεταξύ άλλων:
- η Γενική Γραμματέας Τουρισμού του Υπουργείου και Πρόεδρος του Επιστημονικού Συμβουλίου, κ. Ευρυδίκη Κουρνέτα
- η Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών του υπουργείου, κ. Μαριάνθη Ανδρέου (ως Αναπληρώτρια Πρόεδρος)
αλλά και τα τακτικά μέλη, όπως:
- η Διευθύντρια της ΑΣΤΕ Κρήτης, κ. Ευαγγελία Σημαντηράκη
- η Διευθύντρια του ΙΕΚ Αναβύσσου, κ. Χαραλαμπία Κοβούση
- ο Καθηγητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, κ. Ανδρέας Παπαθεοδώρου
- ο Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας του τμήματος Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, κ. Δημήτριος Λαλούμης.
Σχέδια και στόχευση
Σημειώνεται πως το Επιστημονικό Συμβούλιο υλοποιεί την εκπαιδευτική πολιτική για την τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση και στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζει την τροποποίηση και επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών, καθώς και του κανονισμού των σπουδών στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης. Αντίστοιχα, διαπραγματεύεται την επικαιροποίηση του Κανονισμού Σπουδών του υπουργείου, στα 8 ΙΕΚ Τουρισμού που λειτουργούν σε όλη τη χώρα, προκειμένου να προσαρμοστεί το περιεχόμενο των σπουδών στα νέα σύγχρονα δεδομένα. Ακόμη, εξετάζει ζητήματα που αφορούν στην ενίσχυση του ρόλου και του έργου των εκπαιδευτικών δομών, καθώς και στη σύνδεση των σπουδαστών με την αγορά εργασίας.

































