«Oh My Greece! Unlock the Feeling», το νέο βίντεο προβολής της Ελλάδας

Η αμεσότητα, η οικειότητα και η ελευθερία είναι τα στοιχεία που συνθέτουν τη νέα ταινία μικρού μήκους για την τουριστική προβολήςτης Ελλάδας στο εξωτερικό, που δημιούργησε η Marketing Greece και θα προβληθεί, μεταξύ άλλων, και στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου από το κεντρικό περίπτερο του ΕΟΤ.

Όπως επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα, σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής για την παρουσίαση της ταινίας μικρού μήκους, οι ενέργειες της MG βασίζονται στην εξωστρέφεια, ενώ το βίντεο «μιλά» στον θεατή σε μια γλώσσα απλή και κατανοητή, που δημιουργεί επιθυμίες.

Η κ. Δρέττα ανέφερε ακόμα οτι θα ακολουθήσει σειρά συντομότερων βίντεο για χρήση στα social media αλλά και από επιχειρήσεις που άπτονται του τουρισμού, χωρίς απαίτηση πνευματικών δικαιωμάτων.

Στην εκδήλωση για την παρουσίαση του βίντεο, την υποστήριξή τους στις ενέργειες της Marketing Greece εξέφρασαν, μεταξύ άλλων, οι κ. Γ. Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Α. Ανδρεάδης, CEO του Sani, Ikos Group και Επίτιμος Πρόεδρος του ΣΕΤΕ και κ. Ε. Βασιλάκης, Πρόεδρος της Aegean Airlines.

ειδήσεις επικαιρότητας