
«Για ακόμη μία φορά ο κ. Μητσοτάκης εκτίθεται διεθνώς», σημειώνει το Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού, σε γραπτή ανακοίνωσή του.
Η ανακοίνωση
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση συνεχίζει:
«Αφού έβγαλε ψεύτες τη μισή Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το σύνολο των θεσμών, επιμένοντας πως η χώρα δήθεν εισέρχεται σε τέταρτο μνημόνιο, μιλώντας σήμερα στην Suddeutsche Zeitung άφησε κατά μέρος τις ασυναρτησίες και δήλωσε πως στις 20 Αυγούστου λήγει το τρίτο και τελευταίο πρόγραμμα διάσωσης για την Ελλάδα» και καταλήγει: «Καλωσορίζουμε τον επώδυνο συμβιβασμό του κ. Μητσοτάκη με την πραγματικότητα».

































