
Δεν εντοπίστηκε κανείς εγκλωβισμένος μετά τη μερική κατάρρευση διώροφου ακατοίκητου κτιρίου χθες βράδυ στην οδό Πραξιτέλους 117, στον Πειραιά.
Η πυροσβεστική υπηρεσία με τρία οχήματα, 10 άνδρες και ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο της ΕΜΑΚ διεξήγαγε έρευνα, χωρίς πάντως να εντοπιστεί κανείς άνθρωπος στο κτίριο.
Οι αρχές φοβούνταν, όπως σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι μπορεί να είχαν βρει καταφύγιο εκεί άστεγοι.

































