ΔΕΔΔΗΕ : Με τέσσερα e-βήματα η δήλωση για προβλήματα στην ηλεκτροδότηση

ΔΕΔΔΗΕ : Με τέσσερα e-βήματα η δήλωση για προβλήματα στην ηλεκτροδότηση
photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τη δυνατότητα ηλεκτρονικού αιτήματος για βλάβη στην ηλεκτροδότηση δίνει στους καταναλωτές ο ΔΕΔΔΗΕ.

Η όλη διαδικασία γίνεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας (deddie.gr) μέσω σχετικής εφαρμογής με τη συμπλήρωση τεσσάρων βασικών βημάτων.

Advertisement

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές είναι τα εξής:

  • Συμπλήρωση του νομού που βρίσκεται το ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο
  • Συμπλήρωση του Αριθμού Παροχής
  • Στοιχεία της βλάβης
  • Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων του καταναλωτή

Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι εργασίες για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν στο δίκτυο ηλεκτροδότησης από την κακοκαιρία.

ειδήσεις επικαιρότητας