Απίστευτο: Ξέχασαν το παιδάκι μέσα στο σχολικό και…

Απίστευτο: Ξέχασαν το παιδάκι μέσα στο σχολικό και...
photo: pixabay

Ένα κοριτσάκι τριών ετών υπέκυψε εξαιτίας της ζέστης, αφού έμεινε… ξεχασμένο επί 8 ώρες, μέσα σ’ ένα σχολικό λεωφορείο!
«Το κοριτσάκι υπέκυψε εξαιτίας έλλειψης οξυγόνου και της ζέστης που επικρατούσε μέσα στο σχολικό», διευκρινίσθηκε από την ίδια πηγή, η οποία επικαλέσθηκε τους γιατρούς. Σημειώνεται πως ο 23χρονος οδηγός του σχολικού συνελήφθη και παραδέχθηκε πως δεν έλεγξε αν όλα τα παιδιά είχαν βγει από το λεωφορείο εκείνο το πρωί, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Μόντρι Κονγκουατμάι, επικεφαλής της αστυνομίας της περιφέρειας Σάι Μπούρι στη νότια Ταϊλάνδη.

Δεν ήταν η πρώτη φορά…

Αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με τις αρχές, στο διάστημα από το 2012 έως το 2016, 13 παιδιά έμειναν ξεχασμένα μέσα σε οχήματα στην Ταϊλάνδη, ενώ 6 απ’ αυτά έχασαν τη ζωή τους. Τον Ιούνιο, μάλιστα, ένα 5χρονο κοριτσάκι υπέκυψε στην επαρχία Χον Καέν στη βόρεια Ταϊλάνδη, αφού το είχαν ξεχάσει για πολλές ώρες μέσα σ’ ένα σχολικό λεωφορείο.

ειδήσεις επικαιρότητας