Αυτές είναι οι πιο συχνές καταγγελίες πολιτών στον ΕΦΕΤ

Αυτές είναι οι πιο συχνές καταγγελίες πολιτών στον ΕΦΕΤ
photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συνολικά 1.138 καταγγελίες πολιτών υποβλήθηκαν το 2018 στο Κέντρο Λήψης Αναφορών και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων.

Τρόφιμα και επιχειρήσεις πρωταγωνιστούν…

Συγκεκριμένα, το 58,1% των καταγγελιών ήταν επώνυμες, ενώ το 41,9% ήταν ανώνυμες, με το 14,9% των καταγγελιών να αφορά επιχειρήσεις και το 85,1% να αφορά σε τρόφιμα. Οι καταγγελίες που υποβλήθηκαν χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: μη ασφαλή τρόφιμα (37,5%), παρουσία ξένου σώματος (15,6%), υπέρβαση της ημερομηνίας ελάχιστης διατηρησιμότητας (4%), μη τήρηση κανόνων υγιεινής (9,8%), Επισήμανση – παρουσίαση (12,1%) και εκδήλωση διαταραχών (7,6%). Μόλις το 10,8% των καταγγελιών έγινε με προσκόμιση δείγματος, ενώ το 89,2% έγινε χωρίς την προσκόμιση δείγματος. Σημειώνεται ότι το 2012 ο ΕΦΕΤ προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής επικοινωνίας 11717, παράλληλα με το Κέντρο Λήψης Αναφορών το οποίο λειτουργεί από το 2011.

Advertisement

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ειδήσεις επικαιρότητας