Μαζικές απολύσεις για την Activision Blizzard

Μαζικές απολύσεις για την Activision Blizzard
photo: pixabay

Σε εκατοντάδες απολύσεις προσωπικού θα προχωρήσει η Activision Blizzard, εν όψει ενός γενικού πλάνου αναδιάρθρωσης και συγκεντρωτισμού της λειτουργίας της, με στόχο την αύξηση των εσόδων της.

Απώλειες και ανασφάλεια για την εταιρία

Σύμφωνα με πηγές του Bloomberg, οι απολύσεις θα πραγματοποιηθούν ανάμεσα σε διαφορετικά μέρη της εταιρίας, συμπεριλαμβανομένης της Blizzard, χωρίς ωστόσο ακόμη να έχει γίνει γνωστό το ποια στούντιο θα επηρεαστούν. Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη του 2017, η Activision απασχολούσε 9800 εργαζομένους σε όλα της τα τμήματα. Πάντως η κίνηση για απολύσεις έχει ως κύριο στόχο την «αύξηση των εσόδων» της εταιρίας, σύμφωνα με ανώνυμο εκπρόσωπο της, ενώ αξίζει να επισημανθεί ότι μετά τη γνωστοποίηση της είδησης, η μετοχή της Activision κατρακύλησε στα $42.00, σημειώνοντας απώλειες 2.5%.
Σε συνέντευξη τύπου τον περασμένο Νοέμβριο, η Activision ανακοίνωσε ότι τίτλοι-κλειδιά όπως το Overwatch και το Heartstone υπέφεραν από στάσιμο έως μειωμένο αριθμό ενεργών παικτών. Μετά και τις απογοητευτικές πωλήσεις του Destiny 2: Forsaken , η εταιρία έλυσε την συνεργασία της με την Bungie, μία κίνηση που μπορεί να κοστίσει ετήσια έσοδα άνω των $400 εκ. Μέσα από τις συγχωνεύσεις με άλλους developers τα τελευταία χρόνια, όπως Blizzard και King Digital, η Activision έδωσε μεγάλη αυτονομία στα διάφορα τμήματα της, υπό την καθοδήγηση του CEO της, Bobby Kottick.

Δεν είναι η μόνη που περνάει τον «ύφαλο»

Αξίζει να επισημανθεί ότι η Activision Blizzard δεν είναι η μοναδική εταιρία βιντεοπαιχνιδιών που ταλανίζεται από οικονομικές δυσκολίες. Η ΕΑ είδε την μετοχή της να «βυθίζεται» 13% την Τετάρτη, έπειτα από την παραδοχή της ότι μερικές από τις μεγαλύτερες κυκλοφορίες της για φέτος, συμπεριλαμβανομένων των Battlefield V και FIFA 19, απέδωσαν κατώτερα του αναμενόμενου. Η Take-Two Interactive ανακοίνωσε παρόμοιες απώλειες, με τις προβλέψεις της για τα έσοδα του τρέχοντος τριμήνου, να μειώνονται κατά $100 εκ. Οι τελευταίες εξελίξεις στον χώρο, έρχονται να υπενθυμίσουν ότι η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών παραμένει ακόμη ευαίσθητη και «απροστάτευτη» απέναντι σε τέτοιου είδους «σοκ», κυρίως εξαιτίας της απρόβλεπτης καταναλωτικής συμπεριφοράς των gamers, απέναντι σε νέες κυκλοφορίες.

Πηγή: insomnia.gr, GameInformer.com

ειδήσεις επικαιρότητας