
Την 1η θέση κατέλαβε η Allianz Ελλάδος στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις το 2017, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών.
Δήλωση της Διευθύντριας Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος
«Η πελατοκεντρικότητα αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής της Allianz. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον πελάτη μας άριστη εξυπηρέτηση, με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, ικανές να ανταποκριθούν στις σύνθετες ανάγκες του», δήλωσε η κ. Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος. Παράλληλα, πρόσθεσε πως «Η ανάδειξή μας, για 3η συνεχόμενη χρονιά ως Ηγέτη Πιστότητας στις Γενικές Ασφαλίσεις μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας προσφέρει νέα, ισχυρότερα κίνητρα ώστε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας και να παραμείνουμε στην κορυφή!».

































