ΙΝΤERAMERICAN: Αυξημένη παροχή Οδικής Βοήθειας το Πάσχα

ΙΝΤERAMERICAN: Αυξημένη παροχή Οδικής Βοήθειας το Πάσχα

Αύξηση της τάξεως του 10% σε σχέση με τον μέσο ημερήσιο αριθμό διαχείρισης περιστατικών, παρουσίασε η ζήτηση υπηρεσιών άμεσης οδικής βοήθειας στην INTERAMERICAN από τις 2 έως και τις 15 Απριλίου.

Η ανταπόκριση της INTERAMERICAN

Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, το δυναμικό και ο στόλος οδικής βοήθειας λειτούργησαν σε πλαίσιο εκτάκτων μέτρων διαρκούς επιφυλακής για την έξοδο και την επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα, αντιμετωπίζοντας συνολικά 15.772 περιστατικά με επιτόπου εξυπηρέτηση (3.059), ρυμούλκηση (7.818) και autohelp (4.895). Επιπλέον, από το σύνολο των περιστατικών, 1.180 εξυπηρετήθηκαν στους αυτοκινητοδρόμους του εθνικού οδικού δικτύου με τους οποίους συνεργάζεται αποκλειστικά η INTERAMERICAN.
Επιπλέον, ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης των υπηρεσιών της εταιρείας από τη στιγμή της κλήσης κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, υπό συνθήκες αυξημένης κίνησης, περιορίστηκε στα 39 λεπτά της ώρας, αρκετά κάτω από το όριο της μιας ώρας που έχει τεθεί μετά την τροποποίηση το ν.3651/2008 (άρθρο 2).

Περιστατικά οδικής βοήθειας την τριετία 2015 – 2017

Η ΙΝΤΕRAMERICAN κατά την τριετία 2015-2017 έχει διαχειριστεί, συνολικά, 1.121.698 περιστατικά με παροχή οδικής βοήθειας, αυξημένα κατά 36,3% από το 2015 – γεγονός που αποδίδεται περισσότερο στην παλαίωση των οχημάτων και στην ελλιπή συντήρηση, λόγω της οικονομικής κρίσης.
Η εταιρεία έχει αναπτύξει ιδιαίτερα τη χρήση της τηλεματικής στη διαχείριση και ο ιδιόκτητος στόλος της περιλαμβάνει 220 οχήματα βοήθειας (ρυμουλκά, πλατφόρμες, μοτοσικλέτες) και λειτουργεί με 250 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό και πυκνό πανελλαδικό δίκτυο 140 σταθμών, ενώ συνεργάζεται και με 65 τοπικούς παρόχους υπηρεσιών (150 οχήματα).

ειδήσεις επικαιρότητας